Preruseny vodic

Achiles achiles@revize.info
Úterý Leden 24 20:00:06 CET 2006

Kolego,
	pajet se nesmi!

Duvod: tavidlo obsahuje kyselinu, to casem narusi pajeny spoj, ktery se
stane krehky.

Pro rejpaly: nerozvadejte to. Rikam jen, co mi tvrdili inspektori ITI
Praha.

Co sroubama? Dotahnout!  Hlinu do waga nedavat. Pouzity kov ma rozdilny
el. potencial a vytvorite si tak clanek. Wago je pro med. Jestli delaji
neco pro hlinu nejsem informovan.

Ales