Preruseny vodic

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Úterý Leden 24 15:59:36 CET 2006

Dakujem vsetkym za rady.

Tak mi z toho vychadza WAGO svorka.
Ak po case zlyha, bude sa to riesit radikalnejsie (vymena vedenia?)

-Zvar by bol najlepsi, ale je nedostupny.
-Spajkovaniu nedoverujem. V ziadnom pripade to nie je vhodny problem
na experiment.
-Pacilo by sa mi lisovanie, ale nepodarilo sa mi zabezpecit na to
naradie. Improvizovat opat nechcem.

Ad hlavny privod: ani mne sa to nezda, vraj je to tak
Ad 2,5 mm2: v pripade hlavneho privodu by som tiez ocakaval aspon 4mm2
Nevidel som to. Kolega sa moze mylit. Na riesenie problemu to nema zasadny
vplyv.
IK