RE: Jeste znovu DPS - vahy

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Úterý Leden 24 11:51:22 CET 2006

Neni v pecickach, je v kulickach. Kupoval jsem ho v PeMi na Palmovce, meli dva ruzne, pulkilovku kulicky a kilovku prasek. Vzal jsem kulicky.

Mozna je ta vybojka uz nejaka spatna, tata ji pouzival jeste pred dvaceti lety na "otuzovani" rajcat a paprik, nez sly prisady z baraku ven. A je to urcite rtutovka, tehdy sodikove snad ani nebyly. Aspon ne u nas na vesnici, rtutove tak jsou dodnes...

Pozitiv jsem nezkoousel, protoze koupim sprej a nebude mi to fungovat, tak bumbac leti do kouta...

Proto bych rad nekomu stal za zadkem, kdo mi presne ukaze postup...

V.