UART s chybou? Re: OT: relativni vlhkost v mistnosti

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Leden 23 15:04:38 CET 2006

Jojooooj tak to je este hlbsie, to by ste si museli napisat driver (VxD)
na ten UART aby ste mohli tvrdit ze ste osetrili chyby...

wek

PS. Vsetky moje experimenty boli v dose a chodilo sa samozrejme priamo
na cip