Xilinx cable driver pod 2.6.14

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Leden 23 13:28:11 CET 2006

Tvuj pristup se mi nelibi.
Myslim si ze se svymi cca 8mi lety co tuto konferenci mam prihlasenou (mozna
se pletu, ale myslim si ze jsem zde od r98) nepatrim mezi takove gumy abych
si to zaslouzil.
Ja jsem ve svem dotazu presne popsal, ze to co jsem nasel pro kernel 2.6 (btw:
presne tato stranka, co mi predhazujes) funguje pouze do verze <2.6.13
protoze v te jiz byly ty symboly (funkce) odebrany (jiz predtim byly oznaceny
jako obsolete) a pri pokusu o zavedeni modulu je vypsana chybova hlaska o
referenci na neexistujici objekty.
Mam kernel 2.6.14-r2 a menim jej pokazde kdyz mi prijede novy v databazi
gentoo linuxu tj  zhruba jednou za dva mesice.
Jakub Ladman