OT: formaty (bylo: Re: Xilinx cable driver pod 2.6.14)

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Leden 23 13:24:00 CET 2006

Michal Grunt napsal(a):

> Nadhera. Takze ten kdo by si to chtel prohlednou, tak aby si
> instaloval OO.

Nutne nemusi, uz to nejen tady bylo receno vickrat. Od toho je to
otevreny format.

Neni v tom pripade lepsi PDF? Zvlaste kdyz ho skoro
> vsichni pouzivaji na datasheety a tudis prohlizec uz ma...

Nekdy ano (podle nalady).

> Pak zas bude nekdo zbytecne bombardovat konferenci, ze mu to nejde
> otevrit.

Jeho problem.

> Mala uvaha: pokud poslu neco, co skoro nikdo neotevre, asi tezko mi
> prijdou desitky odpovedi a tratim na tom pouze ja.

Ja se tady (ani jinde) vetsinou neptam, ale naopak...

Podivejte: jdu na to s uplne stejnou "aroganci" (sebevedomim,
presvedcenim....kazdy si dosadi, co chce..) jako mrkwosoft. Proste
pouzivam jeho zbran - konecne a jak take jinak, ze.... Je tam jeden
"drobny" rozdil: pouzivanim ODF formatu nikoho nenutim, aby bud kupoval
za drahe penize muj sw, nebo ho kradl. Krome toho (pokud je dostatecne
inteligentni) si - jak vyse receno - pomuze i bez specializovaneho sw.

Howgh.
--
Jirka