Xilinx cable driver pod 2.6.14

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Leden 23 12:33:10 CET 2006

Nemate nekdo odkaz na nejaky reseni problemu s ovladaci pro paralelni xilinxi
programovadlo pod Kernelem 2.6.14
Nasel jsem zdrojaky obecne pod 2.6, ale vyuzivaji nejake funkce co byly z
kernelu ve verzi 2.6.13 odebrany.
Kolega co se mi na to koukal, prohlasil, ze jestli je to v opensource casti,
ze by to mozna slo nejak napatchovat, tak nez to zacneme marne hledat v tom
kodu se chci zeptat, jestli nekdo nevi o uz hotovem reseni.

Zatim jediny co mi z toho vyplyva je ze jsou v Xilinxu cu**ci ze podporujou
jen 2.4 kernel, kdyz 2.6 uz je stabilni skoro dva roky.

Windowsakum kteri nevi o cem pisu se neomlouvam :-)

Jakub Ladman