UART s chybou? Re: OT: relativni vlhkost v mistnosti

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Leden 23 09:58:51 CET 2006

RV wrote:
> Tak jsem se na to dival a MB je ASUS P55TVP4 a pokud jsem koukal dobre
> tak ten svab je od Winbondu a oznaceni ma 83877.

Tak to je presne ono; problem je hadam u vsetkych Winbondovych superIO
(vsetkych co som skusal s vynimkou jednej 83977EF, ale ta je v pomerne
rychlom kompe a chyba IMHO suvisi s nevyzdvihnutou chybou v LSR).

> Co je nutne udelat pro to aby se zase rozbehl? Me staci jen tu aplikaci
> restartovat, ale spadne mi opravdu na chybu takovou, ze dlouho neprijal
> zadna data. Je na tom povesenej minimalne 5m serovej kabel a na tom
> zarizeni minimalne 10m privodu od cidla. Ze se tam neco muze indukovat
> je vic nez dobre mozne.

Bohuzial, co urobit to neviem, viem ho len zaseknut :-) ale to je
jednoduche, staci ho nastavit napr. na 9600 a z nejakeho ineho UARTu do
neho sypat nejaky lubovolny binar napr. 115200, za par sekund je
spolahlivo zatvrdnuty.

Faktom je vsak ale, ze niektore softy ked sa spustia ho vedia
"odseknut", ale mne sa to bez resetu nepodarilo (nemal som cas tie softy
krokovat a uz je to hadam aj rok takze si nepamatam, co to rozchodilo -
mozno term95 z nc5?)

wek