Geiger Mullerova trubice ?

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Leden 23 09:37:27 CET 2006

Pre dlhodobe meranie by som sa mozno pozrel po profesionalnych
vyrobkoch, bude to zrejme spolahlivejsie. U nas v praci je problematika
monitorovania radiacie a ochrany personalu pomerne dobre podchytena :-)
skuste sa pozret na linky dole:

http://ph-dep.web.cern.ch/ph-dep/ACCU/Minutes/Previousminutes/Presentation.66/ACCU-Dosimetry.pdf
http://synodys.com/portal/images/stories/Products/Dosimetry_Portable_Survey_Meter/Passive_Dosimeters/DIS-1/ftca_128156e_dis-1.pdf

Cena tej hracky je uvedena v tom dokumente, v porovnani s doma zlepenou
GM trubicou je vyssia, ale zase nie je az taka vysoka vzhladom na to ze
ide o spolahlivy certifikovany pristroj na dlhodobe meranie expozicie.

balu