UART s chybou? Re: OT: relativni vlhkost v mistnosti

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Leden 23 07:15:21 CET 2006

Tak jsem se na to dival a MB je ASUS P55TVP4 a pokud jsem koukal dobre
tak ten svab je od Winbondu a oznaceni ma 83877.

Co je nutne udelat pro to aby se zase rozbehl? Me staci jen tu aplikaci
restartovat, ale spadne mi opravdu na chybu takovou, ze dlouho neprijal
zadna data. Je na tom povesenej minimalne 5m serovej kabel a na tom
zarizeni minimalne 10m privodu od cidla. Ze se tam neco muze indukovat
je vic nez dobre mozne.

RadekCX