RFID na dvere

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Leden 23 02:47:28 CET 2006

To muze a nemusi byt pravda, obecne vyroba duplikatu mechanickeho klice
vyzaduje fyzicke ziskani originalu klice, tzn. je zde nutny fyzicky kontakt
mezi potencialnim zlodejem a legalnim uzivatelem. U RFID staci kdyz zlodej z
cteckou projde okolo majitele ktery ma kartu v naprsni kapse a ziskal klic
:-)

Nechci probirat co je slozitejsi zda ukrast klice nebo vyrobit vysilac kodu,
ktery se bude tvarit jako original RFID (myslim, ze jsem na netu videl
nejakou konstrukci s meznm MCU)
Jde o princip, amici chteji zavest pasy s RFID s tim, vlada tvrdi, o nic
nejde, RFID bude obsahovat pouze udaje ktere jsou v pasu, ale ono jde celkem
o dost staci si s cteckou stoupnout ke dverim na letiste a mate prehled kdo
ten den odletel, kde bydli atd.

Myslim si, ze to duplikovani te karty je o neco slozitejsi, nez duplikovat
treba Fab klic.

Jirka