Drive-by-wire

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Leden 23 01:02:53 CET 2006

Hej, je to v poriadku vyvijat cokolvek, co cloveka odbremeni. Proti
tomu sa ani v najmensom nestaviam. Auto (povoz, samohyb, 4-kolka)
urcite raz bude samostatne. Mozno aj vdaka prave tymto vyvojarom.
Jedine, voci comu som protestoval a aj budem, je vypustit takto riadene
auto do realnej prevadzky tu a teraz, bez toho, aby o tom vedeli
nahodni ucastnici v sucasnej prevadzke. Ak sa to bude skusat najprv na
testplaci za pouzitia vsetkych dostupne mozne vypocitatelnych podmienok
a situacii atd atd a prejde to __testami__, ktore dnes ani nie su
specifikovane, tak OK. Potom nech to jazdi po nasich uliciach.

Viete, ja robim SW, kde ide "len" o peniaze (automaty na platby
bankovkami, mincami, kartami atd) a stretavam sa s pripadmi, s ktorymi
naozaj nik neratal. ...kopnutie do automatu pri 4-tej obrazovke po
vlozeni 3 bankoviek...(za mechaniku HW nie som zodpovedny :-) Ale ak sa
nieco aj stane, maximalne niekto pride o prachy, ktore si nasledne
vyreklamuje spat.

Viac sa mi pisat nechce. Napr. proti prikladom s ozratymi vodicmi z
Krkonos nie je ani co dodat. Islo mi len o definovany problem s
drive-by-wire a moznymi nasledkami. Ako som uz povedal, samotne
riesenie ulohy "drive-by-wire", ktore obnasa
stupania/klesania/pocasie/atd si moze riesit ktokolvek a akokolvek. Ale
ak s tym vyjde do _realnych_ ulic, tak... vid moje vyhrady.

miro