Ještě to X-UFO, když o tom tak debatujeme

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Leden 23 00:51:53 CET 2006

>:-) Jo, to mně taky napadlo. Mám tu docela šikovný zdroj 230V/13.8V/15A
>co se používá pro napájení CB rádií a který používám jako zdroj pro
>dobíječky modelářských baterií, které předpokládají, že na vstupu je
>autobaterie.

... nojo, jenze k modelu nemuzete tahnout silny draty.... pouziti toho
menice v modelu mi dovoli pouzit ty tenky dratky, a i kdyz bude na metru
treba ubytek 3V pri 1A tak jen o ten ubytek zvednu primarni napajeni pro
menic....