Drive-by-wire

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Leden 23 00:02:42 CET 2006

No,

ona je vůbec tahle diskuse projevem paranoidního uvažování, které by
nevzniklo, pokud by stát a jeho ouřady nestrkaly rypáky tam, kam je
strkat nemají.

Pokud se řekne (napíše) auto, tak se každý splaší.

Ale pokud bych si doma umotal raketu řekněme 3 metry dlouhou, o průměru
30 cm a začal experimentovat s jejím řízením pomocí gyroskopů,
neexistuje legislativa, která by mně v tom mohla zabránit. Tedy dokud by
se nestal průser, pak nastupují orgány činné v trestním řízení :-)

Zdraví PavelK