Elektronika Praktyczna (bylo RE: TUSB6250)

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Neděle Leden 22 23:34:03 CET 2006

Ano, ročně je to 15 USD. Já si to předplácím vždy na 2 roky za 30 USD.

CD se starším obsahem jsou v položce "Products and Services" jako volba
"Back-issue CD's". Celková cena za 10 CDček (komplet vydání od roku 1988
až do prosince 2005) je 160 USD. Prodávají i jednotlivá CD nebo dávky po
třech libovolných CD s nějakou slevou.

Časopis je na CD uložen v PDF formátech a každé CD má index podle
kterého se lze doklikat na konkrétní článek. Teď si nejsem na 100%
jistý, ale mám dojem, že jsou tam ke každému článku i všechny soubory
(schémata, zdrojové texty a HEX soubory programů atd.) Kdyžtak se mohu
podívat a ověřit to.

Zdraví PavelK