nemate nekdo LIS3LV02DQ

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Neděle Leden 22 17:56:48 CET 2006

Na ja myslel, ze pro zacatek bych vzal normalni valec kterym by sli dve diry
naskr, a tudy bych provleknul uhlikovy trubky a pak bych jeste udelal
nejakou spodni
dosedaci plochu, pocitam s tim, ze nez bude dobry software tak to bude
trosku padat.
ADXL202 ten by taky stacil, ale mam dojem ze budou potreba vsechny tri osy,
jeste
nevim moc jsem nad tim nepremyslel.

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Pavel Kořenský" <pavel.korensky@dator3.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 22, 2006 5:40 PM
Subject: RE: nemate nekdo LIS3LV02DQ

Koukám, že to UFO bude asi stavět víc lidí. Akcelerometr bych měl
(ADXL202), ale docela oříšek bude mechanická konstrukce.

Trubky z uhlíkových vláken člověk koupí v modelářské prodejně. Ale co
použít na ten střed ?

Zdraví PavelK

http://www.annonce.cz/cgi-bin/online?action=list_rubr&rubr=7831 )  a
tady: http://www.sparkys.cz/shop.php?typ=s&level=04&id=482
u nas  za 4500 Kc

Pokud se to podari dotahnout z toho SRN nebude to spatna cena. Co mam
informace, tak jako zvlastni prislusenstvi je k tomu mozno dokoupit
elektronicky gyroskop ( standardne osazen nejaky mechanicky) a pak to
umi viset na jednom miste bez "obsluhy" pak jeste nejake li-pol baterky
a videokamera s prijimacem. (2,4GHz)

Jestli  nekdy kolega dodela to s temi ctyrmi spalovaky, nebylo by od
veci v tom mit i GPS a rovnou tomu rict, kam to ma letet, a kde to ma
viset. ( teda asi v kombinaci s vyskomerem )  Ale na to nemam k tomu
neco napsat do procesoru.