nemate nekdo LIS3LV02DQ

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Neděle Leden 22 17:40:40 CET 2006

Koukám, že to UFO bude asi stavět víc lidí. Akcelerometr bych měl
(ADXL202), ale docela oříšek bude mechanická konstrukce.

Trubky z uhlíkových vláken člověk koupí v modelářské prodejně. Ale co
použít na ten střed ?

Zdraví PavelK

http://www.annonce.cz/cgi-bin/online?action=list_rubr&rubr=7831 )  a
tady: http://www.sparkys.cz/shop.php?typ=s&level=04&id=482
u nas  za 4500 Kc

Pokud se to podari dotahnout z toho SRN nebude to spatna cena. Co mam
informace, tak jako zvlastni prislusenstvi je k tomu mozno dokoupit
elektronicky gyroskop ( standardne osazen nejaky mechanicky) a pak to
umi viset na jednom miste bez "obsluhy" pak jeste nejake li-pol baterky
a videokamera s prijimacem. (2,4GHz)

Jestli  nekdy kolega dodela to s temi ctyrmi spalovaky, nebylo by od
veci v tom mit i GPS a rovnou tomu rict, kam to ma letet, a kde to ma
viset. ( teda asi v kombinaci s vyskomerem )  Ale na to nemam k tomu
neco napsat do procesoru.