nemate nekdo LIS3LV02DQ

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Neděle Leden 22 17:28:46 CET 2006

Tak me je jasne, ze kdyz to budu stavet tak me to asi teoreticky vyjde
draz ( zas na druhou vysilacku mam, prijimac vemu z neceho co jsem
rozmlatil, regulaci si napisu PWM motoru snad taky ikdyz u toho budu
hodne nadavat, ale kupovat ctyri regulatory se mi moc nechce),
 ale podivejte se na kolegu, vzal si to do hlavy a jde. Me laka
to programovani te regulace, tak asi proto kdyz bych to koupil hotove
tak to tak maximalne jednou zkusim a bude to nekde lezet asi to neni
ta prava zabava. Nicmene ten original ma spoustu chyb CB pasmo,
vydrz jen 4 minuty.

Zdenek

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 22, 2006 5:17 PM
Subject: Re: nemate nekdo LIS3LV02DQ

Mimo otazku, ale
...kolega se rozhodl, ze to postavi se spalovacimi motory.....jde do
toho po hlave :-)
Zkousky s regulaci dopadly pomerne dobre, dokonce ten modelarsky motor
pracuje velmi dobre ve vsech polohach, coz me jako
nemodelare udivilo - pry je to ale tak normalni.. Akorat to dela
strasnej ramus, rek bych , ze moje motorova pila je tissi. A jestli to
bude 4x tak potes....

Jinak nakoupime asi originalni model, vyzkousime a pak pouzijeme
elektroniku z nej. Levne jsme to nasli tady :
http://www.siebenbuerger.de/webshop/Silverlit-85612---R/C-X-Space-Ufo,-Set-inkl.-Akku-und-Ladegeraet/detail_pID-B0007A0RD8,qmode-10.html
pouhych 90 euro...
Taky mam kontakt na cloveka co to umi dodat za 3990 Kc (
http://www.annonce.cz/cgi-bin/online?action=list_rubr&rubr=7831 )
 a tady:
http://www.sparkys.cz/shop.php?typ=s&level=04&id=482
u nas  za 4500 Kc

Pokud se to podari dotahnout z toho SRN nebude to spatna cena.
Co mam informace, tak jako zvlastni prislusenstvi je k tomu mozno
dokoupit elektronicky gyroskop ( standardne osazen nejaky mechanicky)
a pak to umi viset na jednom miste bez "obsluhy" pak jeste nejake li-pol
baterky a videokamera s prijimacem. (2,4GHz)

Jestli  nekdy kolega dodela to s temi ctyrmi spalovaky, nebylo by od
veci v tom mit i GPS a rovnou tomu rict, kam to ma letet, a kde to ma viset.
( teda asi v kombinaci s vyskomerem )  Ale na to nemam k tomu neco
napsat do procesoru.