nemate nekdo LIS3LV02DQ

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Leden 22 17:17:09 CET 2006

Mimo otazku, ale
...kolega se rozhodl, ze to postavi se spalovacimi motory.....jde do
toho po hlave :-)
Zkousky s regulaci dopadly pomerne dobre, dokonce ten modelarsky motor
pracuje velmi dobre ve vsech polohach, coz me jako
nemodelare udivilo - pry je to ale tak normalni.. Akorat to dela
strasnej ramus, rek bych , ze moje motorova pila je tissi. A jestli to
bude 4x tak potes....

Jinak nakoupime asi originalni model, vyzkousime a pak pouzijeme
elektroniku z nej. Levne jsme to nasli tady :
http://www.siebenbuerger.de/webshop/Silverlit-85612---R/C-X-Space-Ufo,-Set-inkl.-Akku-und-Ladegeraet/detail_pID-B0007A0RD8,qmode-10.html
pouhych 90 euro...
Taky mam kontakt na cloveka co to umi dodat za 3990 Kc (
http://www.annonce.cz/cgi-bin/online?action=list_rubr&rubr=7831 )
 a tady:
http://www.sparkys.cz/shop.php?typ=s&level=04&id=482
u nas  za 4500 Kc

Pokud se to podari dotahnout z toho SRN nebude to spatna cena.
Co mam informace, tak jako zvlastni prislusenstvi je k tomu mozno
dokoupit elektronicky gyroskop ( standardne osazen nejaky mechanicky)
a pak to umi viset na jednom miste bez "obsluhy" pak jeste nejake li-pol
baterky a videokamera s prijimacem. (2,4GHz)

Jestli  nekdy kolega dodela to s temi ctyrmi spalovaky, nebylo by od
veci v tom mit i GPS a rovnou tomu rict, kam to ma letet, a kde to ma viset.
( teda asi v kombinaci s vyskomerem )  Ale na to nemam k tomu neco
napsat do procesoru.