Konec analogove TV v Cesku?

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Neděle Leden 22 16:19:06 CET 2006

> Ja uz jedu DVB-T a musim rict, ze pote, co si clovek zvykne na komprimacni
> artefakty a prestane je vnimat (dnes, pokud si nereknu, ze je chci videt, tak
> uz je skutecne nevidim), tak se kvalita obrazu a zvuku opravdu vyrazne

Jenom doplnim, ze na analogove TV ty artefakty moc videt nejsou. Ale
pokud na to koukate na zarizeni, ktere to zpracovava plne digitalne
(prikladem budiz PC-satelitni karta-LCD monitor pripojene pres DVI),
tak je komprese videt daleko vice.
Kolikrat se na LCD neda ani divat (trosku prehanim) jak je obraz ruzne
deformovany, ale kdyz signal ze satelitni karty (moje karta ma HW
mpeg2 dekompresi a je na ni primo cinch vystup na TV) privedu do bezne
TV tak je to celkem v pohode.

--
Michal Grunt