Konec analogove TV v Cesku?

Tony Malecky tony@malecky.cz
Neděle Leden 22 16:09:24 CET 2006

To teda nevim, ale mne se naopak zveda zaludek kdyz vidim komprimacni
artefakty na analogove TV. Zvlastne Nova je tim proslula, jak setri na
prenosovych trasach a specialne spatne komprimovatelne pasaze jako je
ohen a vybuch maji kostky okem patrne... Nevim jestli to je vsude, ale
tady na Ustecku z vysilace Bukova hora to je hnus.)

kdyz jsem si pred lety stavel satelitni prijimac podle jugoslavcu (navod
od YU3MV) tak jsme slintali jak je analogovy signal ze satelitu
perfektni oproti pozemnimu analogu.

Tony OK1HMA