Konec analogove TV v Cesku?

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Leden 22 15:48:08 CET 2006

Mozem potvrdit, pozeram CZ/SK programy cez satelit kde to ide digitalne
a mal som co robit prevyknut si naspat na analog ked som isiel domov na
dovolenku. Je to to iste ako LCD monitor pripojeny klasicky analogovo a
cez DVI. Kvalita je uplne o niecom inom. Sa tesim kedy bude terestrialne
vysielanie plne digitalne.
Este aby zacali LCD televizory robit tak aby sa obraz nedekodoval do
analogu, ale rovno napajal pixely LCD a bude to dokonale. Sucasne LCD
televizory maju uplne otrasny obraz, je tam vidiet vsetky porozmazavane
stvorceky od stratovej kompresie. Do TV to ale ide v dostatocnej kvalite...
b.