Zkusenosti s BT chipem LMX9820 - vyreseno

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Neděle Leden 22 14:22:15 CET 2006

At 10:56 22.1.2006 +0100, =?iso-8859-2?Q?Simon_Ciheln=EDk?= wrote:
>Jasne, je to paranoia. Ale on to neni az tak vyjimecny jev, specialne tobe
>to jiste nemusim vykladat.

No jo, zrovna minule jsem pri usilovnem shaneni neceho, co mi vyresi USB
host objevil nejakou firmu Tamul a jejich pavouk TMC51F, coz je x51 procik s
USB host. Na webu nemaj ani datasheet, pouze na request.Taxem requestnul,
druhy den datasheet prisel, ale s popisem x51 instrukcni sady a dalsima
uzitecnyma informacema. O tom USB tam byla 1 veta, ze tam je USB host. Tot
vse. V mailu mi nejaky manik psal, ze pokud chci dalsi podporu, ze mam
predstavit firmu, projekt atd. coz jsem udelal a napsal jsem co potrebuju
vedet a zadna dalsi odpoved uz neprisla :-( Podobne zajimave IO jsem objevil
u Samsungu, ale tam se neobtezovali odpovedet vubec...

>confirmed informace vylamat i pro potencialniho odberatele pouhe stovky kusu
>rocne. Ja to tak aspon delam. Minimalne te prepinknou na konkretni osobu v
>ustredi, ktera je instruovana.

No, jestli nepustej zdrojak firmwaru ani nasilim tak je to zbytecne a budu
tam muset stejne dolepit nejaky externi procik :-(

BTW: Nemas jeste simply blue commander? Jestli jsem to dobre pochopil tak
tim by se mel tem LMX nechat nastavovat... V nouzi si na to nejaky softik
napisu, ale moc se mi nechce ;-)

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz