Jak provest spionaz komunikace USB HID

GT5 gt5@seznam.cz
Neděle Leden 22 12:16:21 CET 2006

Zalezi v cem to pisete, pro delphi a VB bych doporucil treba knihovnu
HID.DLL ktera se povaluje nekde na internetu a ma upravene funkce pro
obsluhu USB HID class zarizeni.

Pro sledovani komunikace pouzivame sniffer...
http://www.hhdsoftware.com/usbmon.html

LP.

-----------------------

Dobry den,
mam meric krevniho tlaku (Omron R7) a rad bych si napsal soft sosajici
namerene hodnoty do PeCka. Samotny tlakomer ma asynchronni seriovy interface
na rychlosti 4800Bd a komunikuje se s nim primitivnimi prikazy (mam jejich
presny popis). K tomu dodavaji kabel s prevodnikem tohoto interfacu na USB
HID a primitivni soft, ktery hodnoty vysosa a zapise do CSV souboru. Problem
je, ze ten prevodnik se tvari jako HID a ne jako simulace COM portu na USB. A
navic mam dojem, ze PeCka s prevodnikem se komunikuje trochu jinak nez pak
prevodnik s tlakomerem.

Zkousel jsem se prokousat do knihoven k tomu dodavanemu softu, ale nejak se
nedari. Tak se chci zeptat, zda nekdo nezna cestu, jak presne okoukat, jak
ten dodavany soft s prevodnikem komunikuje, abych posleze tutez komunikaci
mohl nasimulovat svym programkem.

Diky moc za tipy

Jakub Serych

P.S. Svab v tom prevodniku je ST 72632, coz je evidentne nejaky (mozna
zakazkovy) klon ST 7263.
P.P.S. Navrhy, jako udelat si svuj vlastni prevodnik jsou na nic, protoze,
kdyz uz to napisu, chci aby to slouzilo i dalsim majitelum onoho tlakomeru.