OT: Elektronika Praktyczna (bylo RE: TUSB6250)

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Neděle Leden 22 10:56:06 CET 2006

Kde by se dalo prijit k casopisum Elektronika Praktyczna (nejlip v
elektronicke podobe)? Vim ze jednou vysla nejaka cisla na CD Amara, ale od
te doby jsem je nevidel. Vcelku se mi libily, tak bych se rad kouknul co
nasi sousedi resi v soucasnosti. Kouknul jsem na domovsky web, ale tam maji
nejakou registraci pro cteni clanku pomoci SMS.

Tosa