Zkusenosti s BT chipem LMX9820 - vyreseno

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Sobota Leden 21 19:30:11 CET 2006

At 19:07 21.1.2006 +0100, Petr Zahradnik wrote:

>Kdyby to nebyl BGA a zaroven kdybych National Semiconductor
>nebojkotoval, tak bych mel taky zajem :-)

To je takovy osizeny BGA, skoro vsechny kulicky jsou zem ;-) Ja jsem to
uroutoval na jednostrannym plosnaku, kterej jsem si i sam udelal vcetne
masky, bez ty se BGA pajet neda.

 Chlapi, jak vam to vubec jde
>s temi BGA? Ja to tedy zatim nezkousel a popravde po tom ani tak moc
>netouzim. Mate na to reflow pece a nebo to snad dokonce take delate na
>zehlicce jako mnozi tady?

No, reflow pec Ersa 303 sice mam, ale 3m dlouha pec co zere 25kW na upeceni
jednoho BGAcka je trochu velky delo ;-))) Jde to uplne v pohode
horkovzduskou, uz jsem to tady popisoval milionkrat. Pokud to je ale
normalni "muj" plosnak bez povrchovky tak plosky nejdriv pocinuju a zbytek
cinu stahnu odsavaci licnou. Pak tam napatlam kalafunu rozpustenou v lihu,
posadim tam pavouka (pri kresleni DPS nezapomenout na osazovaci znacky,
usetris si tak spoustu ladeni ;-) )Pak uz jen ohrejes horkovzduskou a
spickou pinzety nezne lechtas toho pavouka dokud na roztavenych kulickach
pekne neplave (po vychyleni se vraci do rovnovazne polohy) A to je vsechno,
nic na tom neni, chce to zkusit...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz