Zkusenosti s BT chipem LMX9820 - vyreseno

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Sobota Leden 21 18:27:46 CET 2006

At 17:54 21.1.2006 +0100, =?iso-8859-2?Q?Simon_Ciheln=EDk?= wrote:
>Mas dve moznosti -
>
>1.) pozadat Spoerle o technickou pomoc a jejich prostrednictvim si vyzadat
>dalsi literaturu; na helpdesk NS bych ROZHODNE nespolehal;
>2.) sdelit mi, kam mam neverejne datasheety umistit nebo zaslat :)

No, jestli te to nebude moc obtezovat tak za 2.) je spravne ;-) Pokud to ma
nejakou rozumnou velikost tak to posli na lkavan@techtronex.cz jinak treba
pres uschovnu? Diky moc...

>Ja koupil krystaly nahodne na eBay, ale jinak bych osobne ladil. Co chteji
>za ty presne a jaky je min. odber v GM??

http://www.gme.cz/index.php?action=detail&sklcis=970-011&lk=&sk=&pict=&jaz=

Ladit se mi nechce, nemam presny citac, captrimr je velka a nestabilni
soucastka a ladit vymenou SMD kondu se mi uz vubec nechce. 28 Kc IMHO neni
moc za SMD krystal... Jinak je dodaj v kusovce, objednaval jsem je v
prosinci, prej jich maji na ceste asi 1000 takze pak budou nejspis i v
normalnim prodeji. Meli by byt pripravene nekdy v unoru.

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz