Konec analogove TV v Cesku?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Sobota Leden 21 18:26:33 CET 2006

Vidite a ja shanel nejaky recorder na DVD media, puvodne jsem chtel i s
diskem. Video se totiz po*****o .
Nakonec jdem koupil to nejlevnejsi co bylo k mani s ANALOGOVYM TUNEREM !
http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B0007WU1GO/ref=ase_preissuchmasc-21/303-7547190-3479408
....s tim ze to za dva roky hodim do popelnice ( nebo presunu k rodicum
na kabelovku, kdyz to jeste bude hrat )
a koupim neco s digi tunerem.
Ono totiz koupit dnes TV s digitunerem je mnohem drazsi, nez nejaka s
analog. tunerem+setbox. To samy s recorderem. Nebo holt pockat.
 Jenze takhle by se dalo cekat donekonecna, stale bude neco noveho.