RFID na dvere

jookie@szm.sk jookie@szm.sk
Sobota Leden 21 16:07:58 CET 2006

> Bud domaci vyroba (viz vyse), nebo zmineny odkaz na elektricke zamky.
> Mrknul jsem na ne a vypada to celkem zajimave za ceny kolem 5k, coz
> je sice porad dost, ale vzhledem k narocnosti na presnost a
> spolehlivost myslim slusne.

Hej, omrkol som to a vyzera to dost dobre ;-) To vyzera ako rozumne riesenie tej elektro-mechanickej casti, uz len dorobit tu "identifikacnu" cast podla vlastnej vole na RFID ;-)

> Je 22h vecer, manzelka je u rodicu, tchyni budit nechcete a vracite se
> v dobre nalade z podnikoveho vecirku :-) Mate popito, zavezl vas domu
> kolega, ridit sam nemuzete a klicky od auta mate stejne zamcene
> doma...

Hezky ;-) Tak to aby som nechodil domov strieskany ako prase ;-)

Jookie

http://webhosting.szm.com - AKCIA, domeny a webhosting za najnizsie ceny
Ziskaj vlastnu domenu, webstranku www.mojadomena.sk a vlastne maily
cokolvek@mojadomena.sk v cenach uz od 50Sk/mesiac.