Jtag -> AVR

Radim Hořínek cotidotoho@volny.cz
Sobota Leden 21 10:42:09 CET 2006

Dobry den,
udelal jsem si "bastldesku" s ATmega128L kde mam vyvedeny vsechny porty,
ale nefunguje mi Jtag. AVR studio hlasi ze nalezlo soucastku, ale ne ID
soucastky. Programovani po ISP jde normalne. Mam nasteveny propojky OCD,
JTAG, SPI a M103C (kompatibilita s ATmega103). Pouzivaminterni RC
oscilator 8MHz (zkousel jsem i externi) a device signature je 1E 97 02.
Jtag adapter funguje - zkouseno na ATmega16, i v minulosti na ATmega128.
Pripojeni adapteru k ATmega128 je urcite spravne. Muze mi zde nekdo
poradit co delam spatne? Asi bude chyba nekde v SW nastaveni... pouzivam
AVR studio 4.12
S pozdravem a pranim krasneho vikendu R. Horinek

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/