přenos videosignálu po wifi - vyreseno

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Leden 18 19:57:19 CET 2006

Takze jen pro zajimavost, je to hotove - jako "encoder" poslouzily
streva z nejake LAN kamery  DLINK DCS-9 , odpojena videokamerka,
pripojen videosignal,
na druhe strane je PC ve fullscreenu tam posilan lankou  obrazek na TV
out videokarty. Rozliseni neznam , pri 25 s/sec to je docela
obstojny....necha se na to koukat. Trvale zatizeni LAN  je asi 4,1MBits.