ASM51, ako by ste nakodovali?

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Leden 20 17:04:37 CET 2006

zdravim,
chcel by som sa spytat ci by ste mi niekto nepomohol s nakodovanim velmi
jednoducheho parsera v asembleri pre '51.
V akumulatore mam riadiace bity M1 M0 x x M1 M0 x x, kde bity M1 a M0
urcuju pracovny mod 0 az 3 (cielom parsera je dostat jump na prislusny
podprogram, ktory obsluzi dany prevadzkovy mod). Bity v lavej casti idu
z dialkoveho ovladania, bity v pravej casti idu z lokalneho ovladania,
inak su rovnocenne. Lokalne ovladanie ma prioritu, t.j. ak sa tam najde
ine ako nula uz sa dialkove pozerat nemusi.
Viete mi s tym pomoct? Ja uz nejak sprostiem a inak ako porovnavanim
bitov jeden po druhom to spravit neviem. Chyba opak instrukcie CJNE,
t.j. ked sa zhoduju tak skace :-)
Dik,
b.