Přepínač videosignálů se SCART konektory

Pavel Krafcik pavel.krafcik@gmail.com
Pátek Leden 20 15:30:58 CET 2006

Ono to asi bude v kabelech. Mám dost kvalitní krátké kabely, ale ty
nemohu použít, protože mám zařízení dost hloupě rozházené po policích.
Asi budu muset všechno rozpojit a začít znovu. Snad se to podaří lépe
poskládat do stolku a použít krátké kabely.

P.S. Kde jsou ty časy, kdy TV byl velký hranatý kus nábytku...