Jeste znovu DPS - vahy

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pátek Leden 20 14:10:38 CET 2006

Davam tak polivkovou lzici "a neco" do litru
Vyzkousim ruzek, kdyz tak zredim

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Vaclav Peroutka
Sent: Friday, January 20, 2006 2:06 PM
To: hw-list@hw.cz
Subject: Re: Jeste znovu DPS - vahy

A mohl bych jeste pozadat, mate nekdo po ruce presne vahy ? Bohuzel NaOH
jsem nesehnal v pecickach nybrz v prasku - muzete mi prosim nekdo zvazit
mince jako zavazi? 1Kc, 2Kc, 5Kc, 10Kc, 20Kc ?

Nebo jinak, kolik je asi 7g NaOH ? Zarovnana cajova lzicka ? Vic ? Min ?

Diky a jeste jednou se omlouvam,
VP