Re: Jeste znovu DPS - vahy

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Pátek Leden 20 14:06:07 CET 2006

A mohl bych jeste pozadat, mate nekdo po ruce presne vahy ? Bohuzel NaOH jsem nesehnal v pecickach nybrz v prasku - muzete mi prosim nekdo zvazit mince jako zavazi? 1Kc, 2Kc, 5Kc, 10Kc, 20Kc ?

Nebo jinak, kolik je asi 7g NaOH ? Zarovnana cajova lzicka ? Vic ? Min ?

Diky a jeste jednou se omlouvam,
VP