APPro je uvolnen k volnemu pouziti...

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Leden 20 10:47:26 CET 2006

viz stránky podpory  http://www.appro.cz/stazeni.html
konkretne verze *APPro 1.0.6
Uz jsem to take prubnul, jede to OK. Super možnosti , nastaveni Traficu
pro jednotlivé klienty, dostupná statistika jednotlivych klientu prostě
quanta mozností a fíčurek.... :-)))))))
A pro me super funkce ( jeste jsem neotestoval ) **Watchdog - **
*kontroluje v nastaveném intervalu pomocí pětkrát opakovaného pingu
spojení na zadanou IP adresu a v případě nedostupnosti provede nejprve
krátký restart bezdrátového rozhraní Access pointu a v případě trvání
nedostupnosti i restart celého zařízení.

Počínaje dneškem ráno jsem vypnul jedno trvale bězici PC a vše nechal na
APPro.
*
*