OT: relativni vlhkost v mistnosti

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Leden 20 09:52:24 CET 2006

Ale je, cidlo je venku v te krabicce co jsem popisoval a je pripojenou
asi 10m audio dvoulinky (jedno opleteni +, druhe - a uvnitr data a
clock) - jen ten PIC s tim displejem je nabastlenej na zkusebni desce na
policce a pripojenej na RS232 serveru.

Nemam rad pretopino, ale aktualnich 1.5stC by mi asi nestacilo. :-)

Co se tyka superIO brouka se kouknout muzu, ale az doma - je to deska
ASUS mam k ni i dokumentaci a na svou dobu mudela byt dosti slusna - ma
to dokonce uz USBcko a PS2 mys (nemam ale tu prechodku z boardu na PS2).
Mam ty desky dve v jednej P133 a v druhej P100. Ale board podporuje jen
32MB RAM.
On ten COM je fakt nejakej divnej protoze i mys mi na nem blbne - hodne
casto zdvojuje klicky. Proc mate s nim take nejake problemy?

RadekCX