Open source prutokovy ohrivac :-)

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Leden 19 23:14:37 CET 2006

Nevim, jak je to na Kube, ale v USA je rozvod 110V oddelen trafem,
respektive mestsky rozvod je delan vyssim napetim a trafa jsou primo v
mistech koncovych odberatelu. Hodne casto primo na sloupech ( takove
popelnice ) Alespon  v jedne primestske casi  Los Angeles to tak bylo.
Ani jeden vodic totiz neni galvanicky spojen se zemi. V podstate to tam
netluce "ani v jedne dire".