OT: relativni vlhkost v mistnosti

RVsoft rvicek@quick.cz
Čtvrtek Leden 19 23:03:55 CET 2006

No to je celkem logicke - venku je vesmes pod nulou kdy klesa velmi
rychle obsah vody ve vzduchu a tenhle suchy vzduch Vam jde do mistnosti,
kde mate rekl bych pretopeno na 26st. Naopak se vzrustajici teplotou je
treba vyrazne vic vody na to abyste udrzel stejnou RH. Mam doma hodne
kytek, jedno terarium a akvarium a mam tam 40% - tydne dolejvam cca 20l
vody.

Nicmene jeste poznamka - precetl jste si ze je treba cidlo pred pouzitim
pripravit? Je treba jej asi 24h drzet ve velmi vysoke vlhkosti - delal
jsem to pred rokem tak uz si nepamatuji presne co a jak - mel jsem to v
pytlicku s trochou vody.

Zakryti jsem vyresil tak ze jsem vzal krabicku (nemel jsem zadnou jinou
po ruce nez kulatou od baleni 25 CDcek) a udelal do ni otvor cca 25x25mm
a ten jsem prelepil modelarskym Modelspanem (potahovaci papir) a asi 1cm
od toho je mala DPS s cidlem a pull-up odporem a kondikem 100nF.  Cidlo
je na druhe strane DPS od te diry. Mel jsem strach ze budu muset udelat
jeste jednu diru aby to protahovalo, ale absolutne to neni treba -
reaguje to pres ten papir okamzite. A ten papir zabrani tomu aby se tam
prasilo. Je to venku uz od predlonskeho prosince a bez problemu.

Zitra mi prijde snad novej fotak tak to vyblejsknu a dam k sobe na web.

RadekCX