Open source prutokovy ohrivac :-)

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Leden 19 23:01:52 CET 2006

Hmm, to je celkem sofistikované a relativně bezpečné řešení.

Už jsem viděl (a snad i vyfotil, musím prohrábnout zálohy fotek) i
mnohem divočejší instalace. Typicky na Kubě ohřívají Kubánci doma ve
sprše vodu tím, že voda teče trubkou kolem které je omotaná spirála
drátu, který je při provozu rozžhavený.

Kupodivu, pokud je mi známo, tak to za ty roky provozu zabilo celkem
málo Kubánců a nikoho z mých přátel nebo přítelkyň. A to se pod tím
nesmyslem sprchují denně.

Zdraví PavelK