Li-Ion - zivotnost

RVsoft rvicek@quick.cz
Čtvrtek Leden 19 19:41:32 CET 2006

No T39 pokud se nepletu mel uz lipolky a co vim tak byly dost mizerne.
Me vydrzi mobily hodne dlouho - vetsinou je menim az kdyz uz opravdu
potrebuji nejakou funkci opravdu vazne. A mel jsem Nokii 1610 (tam byly
jeste tusim NiMH), ale baterie vydrzela asi 4 roky, pak Siemens S10 ten
mel lionku ta mi vydrzela 4.5roku a heste ted po osmi letech vydrzi dva
dni normalniho provozu. Nasledoval Siemens ME45 take ctyri roky a i po
tehle dobe 3-4 dni bezny provoz.

Jinak ja pouzivam v modelarine clanky lion 18650 s kapacitou 1500mAh,
ktere jsem odkoupil jako nahradni baterie pro nejakou nokii jako
neprodejne zasoby - asi 60 clanku, ktere lezely hodne let ve skladu -
vetsina vybita na 2-3V - po prvnim nabiti uz davaly plnou kapacitu a
jeste jsem je nechal zmerit na testeru a davali nahodne dva vybrane
clanky cca 1550mAh - jen se jim malinko zvedlo Ri.
V provozu z nich beru proudy 2-3C.

RadekCX