plasic mysi s procesorem aneb flamewar procesory ano ci ne (byloLPT port)

Martin Zaruba swz@volny.cz
Čtvrtek Leden 19 17:52:01 CET 2006

Ano musi se menit, jinak si potvory zvyknou a kaslou na to.
Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: <jirka7a@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 19, 2006 5:46 PM
Subject: Re: plasic mysi s procesorem aneb flamewar procesory ano ci ne
(byloLPT port)

>A ze jsem tak smely, co ma umet plasic mysi krome piskani?

Krom piskani by mel hlavne plasi ty mysi, cimz si dnes nejsem tak jisty.

Jinak z meho hlediska mate pravdu, ze ta 555, staci, ale ja bych si asi taky
vyhral a strcil tam PIC.

Spis bych chtel zkusit, jestli by se nemely menit tony a nejen monostabil
... pripada mi, ze dnes ty mysi jsou nejak inteligentni a ze by ten
jednoduchy ton nemusel fungovat.

Nebylo v tom ARadiu s PIC plasicem neco jineho nez monostabil ton ?

Jirka