plasic mysi s procesorem aneb flamewar procesory ano ci ne (bylo LPT port)

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Čtvrtek Leden 19 17:21:16 CET 2006

To si delate srandu, ne? To ze nekdo s prominutim pos**e i tak primitivni
vec, jako je pistitko na mysi, tak to jeste neznamena, ze tam musim nacpat
procesor. Jake funkcni bloky s tranzistory, o cem to mluvite? Mnogo let tomu
nazad jsem neco takoveho pro tchyni do sklepa zplodil, byla v tom C555,
jeden kondik a dva odpory a nezralo to skoro nic. A fakt si myslite ze se to
nevejde do krabicky od sirek? Mozna i do naprstku...

A ze jsem tak smely, co ma umet plasic mysi krome piskani? Kdyz si
predstavim, co i ten droboucky PIC vsechno umi, a vy ho degradujete na
astabilni multivibrator...

Dusan Dolezal