LPT port

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Čtvrtek Leden 19 15:52:49 CET 2006

A ja myslim ze ne. Proste ty jednocipy tady jsou, jsou za hubicku a spousta
veci se s nimi da udelat velmi elegantne a lepe nez z klasiky. Tak proc je
odsuzovat jenom proto, ze "to neumim" nebo "se mi to nechce ucit"? Nakonec
vy sam, odpurce jednocipu (doufam ze nekecam), jste na to nedavno narazil,
kdyz jste tady vyzyval, at vam nekdo napise software do jednocipu pro
panelovy merak. A pritom zrovna ten udelat bez jednocipu je uplna hracka,
ale s tim procesorem to zrovna v dane aplikaci bylo vyhodnejsi (uz ani
vlastne nevim proc, snad rozmery?). Takze jste se tim defacto bez jednocipu
taky neobesel. Jasne, nesmi se to prehanet a plodit kraviny typu "plasic
mysi s PICem", to je bez diskuse.

Jen tak pro uplnost, ten thread je opravdu stary a mam pocit ze puvodni
tazatel snad ani jednocip neodsuzoval proto, ze by to neumel...

Dusan Dolezal

P.S. Jak to s tim merakem vlastne nakonec dopadlo, realizoval jste ho?