IRS20124S od IR

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Čtvrtek Leden 19 11:24:08 CET 2006

Nenapada Vas jak ziskat nekolik (cca 4) ks obvodu IRS20124S?
Je to HI+LO gate driver pro Class-D zesilovac.
Chtel bych si s tim hrat a nemuzu najit rozumny zpusob jak je sehnat.
Kdyz si je objednam primo na webu IR tak mi pripoctou $70 navrch na manipulaci
a postovne, coz je hovadina kdyz jeden brouk stoji mene nez $3.
Semic kde IR normalne kupuju, je bezradny, v Silice by mi vyhoveli, ale cena
by byla podobna jako z toho webu.
Nenapada Vas nekdo kdo by je mohl mit trochu blize skladem?
Nebo nechtel by jich nekdo taky par na hrani aby se naklady podelily?
Rekneme abych ty ctyri kousky dostal alespon za litr a ne za dva.
Vykaslat se na to nechci :-)

Jakub Ladman