Reset BIOS hesla v priemyselnom PC

Jozo svk421@zoznam.sk
Čtvrtek Leden 19 10:43:05 CET 2006

Zdravim,
prisiel z mnou kamarat, ze im zamestnanec, co dostal padaka, zahesloval
riadiacu dosku v jednom stroji. Doska je ISA PC Protech System PROX
1630. Je to celeron s award biosom. Nasiel som k nej manual, ale nejaka
zmienka o "clear CMOS RAM" tam nie je (alebo som nenasiel). Externa
baterka na doske nie je, je tam rtc s integrovanou baterkou - dallas
DS12877. Ako som pozeral, ma to 113 bajtov ramky, ktoru je mozne aj
vymazat (uzemnenim RCLR pinu). Myslite, ze je to pamat, ktoru pouziva
bios? Zda sa mi to dost malo. Viem ze najjednoduchsie by to bolo rovno
vyskusat, lenze dosku mam na stole a stroj je daleko... Ak sa niekto
stretol s cimsi takymto, bol by som mu vdacny za pomoc.

jozo

p.s. prosim neriesit eticke a pravne problemy zamestnacov a
zamestnavatelov :-)

________ Information from NOD32 ________
This message was checked by NOD32 Antivirus System for Linux Mail Server.
http://www.nod32.com