Regulace seriveho motoru z jednocipu

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Čtvrtek Leden 19 10:41:59 CET 2006

Dobre dopoledne -
objevil se mi ukol ridit upraveny (vevedene zvlast topeni a motor) fen
z jednocipu (prikazi chodi  po seriaku). Ma byt regulovatelna teplota
(cidlo na vystupu) a prutok (otacky motoru). Rizeni spiraly si nejak
predstavit dokazu (optotriak - triak, kdyz je teplota mala zapnu, kdyz
velka vypnu), ale nedari se mi rozumne vymyslet, jak ridit motor -
predpokladam, ze to bude seriovy, hw k rzoebrani dostanu vecer. Jde
pouzit neco jako PWM do triaku nebo se to musi delat uplne jinak?
Zatim me napadlo bud usmernit a delat klasickou PWM nebo krmit obyc
vrtackovy regulator pres "potenciometr" simulovany D/A prevodnkem, ale
ani jedno se mi vubec nelibi....

Predem dik za rady
KR