Xilinx problem

Milan milger@pobox.sk
Čtvrtek Leden 19 07:00:25 CET 2006

Zdravim konferu a hlavne pritomnych "xilinx guru"!

Mam problem a prosim o nazor, prip. podobnu skusenost.
Pred cca 2 rokmi som robil riadenie stroja na Spartan2-XC2S50 /plny na 95%/. 40 ks pracuje bez problemov. V poslednej serii sa objavil problem, ze po zapnuti napajania len cast obvodu funguje a zvisok akoby nenabootoval spravne, pripadne stratil konfiguraciu. Pravdepodobnost poruchy je tak 1:10. Musim priznat, ze uvedeny problem som pocas 2 rokov /40ks/ zazil iba pri jedinom zapnuti stroja a preto som mu nevenoval pozornost.
Myslim, ze problem nevznika pri bootovani z FLASH, lebo je zabezpecene CRC. Ze by nejake rusenie po napajani /obvod je blokovany, doska je blokovana/? Chybu v navrhu nepredpokladam, lebo prestane chodit viac nezavislych casti.

Milan