fotovoltaicke clanky na strese a rozvodny system

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Leden 19 00:36:02 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 19.1.2006:

> Pokud chcete kalukovat se statnimi dotacemi na porizeni tak vas moc
> nepotesim jednak na ne neni pravni narok a pak jak to tak byva to co
> vam stat da to se z vetsi casti presune do kapes zpriznenych
> vyvolenych, kteri vypracovavaji studie nutne pro zadost, dodavaji
> predrazene systemy , pricemz dotace se dava jen na ony predrazene
> atd.

Jo, jo, to je pravda. Jeden znamy si porizoval nejake solarni panely
(ne ty, co vyrabi elektrinu, ale ty, co ohrivaji vodu) a cely takovy
system. Docela si to pochvaluje. Nicmene kdyz si to porizoval, stalo
to asi 200 tisic a ta firma, co mu to montovala, mu slibovala, jak 100
tisic dostane zpatky prave na tech dotacich apod. A ze to vsechno
zaridi a kdesi cosi.

Bavili jsme se o tom s jinym znamym a ten mi zase rikal, ze tomu moc
neveri, ze tyhle dotace nejsou zadna slava, ze ho firma laka, ale pak
se na nej vyprdne, nic nedostane. I tak jsem to take rekl tomu prvnimu
znamemu a on porad ze ne, ze to tak neni, ze mu to zaridej...

A jak to dopadlo? Firma zaridila prd, neco tam v tom zarizovani
podelali, tak dostal houbeles. Firma si vydelala, je spokojena, dotace
nejsou a hotovo.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem