Oprava modelarskeho prijimace REX4

Waltronic Waltronic@seznam.cz
Středa Leden 18 22:24:24 CET 2006

Hezky den
prosim zde pritomne modelare o radu. Prijimac REX4=foto byl "nabouran" stremhlavym pristanim letadla k zemi. Po ohledani mista cinu bylo zrejme ze nedoznal zretelne mechanicke ujmy (na rozdil od modelu letadla) presto nejevi znamky cinnosti.
Prvni uvaha byla na poskozeny Xtal avsak ani po osazeni zcela novym se neprobudil k zivotu. Kontrola scopem ukazala ze Xtal nekmita, ma-li vubec tj. neni-li to taky filtr. Odber pri 5-6V cca 10mA v klidu se zda byt OK.Opticko-mikroskopicka kontrola pajenych spoju/soucasti OK tzn. nevypada to na utrzeny privod, prasklou soucastku.
Posledni "podezrely" je filtr s oznacenim W55H (cerna kosticka), nejsou vsak znamy jeho parametry - nevi nekdo event. muze poskytnout 1ks k odzkouseni?
Nejaky dalsi napad nebo vlastni obdobna zkusenost event. schema zapojeni?
Diky Tomas.